מנחה: גנאדי אקסלרוד.
בעבודה בדקנו מהי התפלגות הטמפרטורה בלהבה באמצעות שבירת קרן לייזר בתוכה. עשינו זאת בעזרת סדרת ניסויים שמטרתם הייתה לגלות את הקשר בין הטמפרטורה ומקדם השבירה של הלהבה לבין סטיית קרן לייזר העוברת דרכה. בניסוי המרכזי בעבודה העברנו קרן לייזר דרך להבה של גזייה בנקודות שונות לרוחבה של הלהבה, ומדדנו את סטיית קרן הלייזר.
מנחה: עובד דהרי.
מבוא: מדוע מערכת השמש שלנו עדיין קיימת ולא נהרסה במשך מיליארדי שנים? מערכת השמש סובבת סביב מרכז הגלקסיה באופן קבוע וחולפת במסלולה בין כוכבים שונים בעלי מסות שונות ומרחקים שונים. האם היה לנו מזל גדול שמערכת השמש לא נהרסה או ניזוקה עד היום, או שמדובר בהסתברות נמוכה מספיק?
מנחה: שי חרזי.
F) ferrofluid )הוא נוזל המורכב מנפט, אבקת ברזל וחומר המקיף את חתיכות הברזל כדי שלא יתחברו זו לזו, וימגנטו אחת את השנייה. כשה-FF נמצא בשדה מגנטי חיצוני חזק מספיק, אז נוצרים "קוצים" על פני הנוזל. בחרתי לחקור ferrofluid כי זה מעניין אותי ולא עדיין לא למדנו על מגנטים ואני אוהב מגנטים.
מנחה: עירא וולפסון.
המחקר עסק במציאת הריווח בין טורבינות בחוות רוח, שיגרום לתפוקה הגבוהה ביותר האפשרית. המחקר עסק במערכת דמה מוקטנת, אך עם מסקנות רחבות יותר שיכולות לעזור בהצבת טורבינות בחוות טורבינות אמיתית.
מנחה: עליזה ברויאר.
הבעיה שהניעה את החקר היתה כיצד, באמצעות עקרונות התרמודינמיקה, להוריד את הטמפרטורה בחלל רכב חונה בשמש כאשר מנוע הרכב כבוי. במהלך החקר, נמדדו בו זמנית הטמפרטורה בתוך הרכב וטמפרטורת הסביבה במהלך יממה ונחקר ההפרש בינהן שהגיע ל- 53 מעלות צלסיוס (במקסימום).